RING OSS
Få hjälp snabbt. Väntetid kan förekomma.
Har du frågor om frakt och leverans? Läs våra frågor och svar nedan. Har du ytterligare frågor eller kommentarer vänligen kontakta vår kundtjänst.
Ditt paket ska anlända inom det antal dagar som anges nedan. Tyvärr kan förseningar uppstå.
Håll dig uppdaterad via din spårningslänk som skickas till dig via e-post. Observera att det kan ta 24-48 timmar att uppdatera spårningen av försändelsen. Var tålmodig med uppdateringar, särskilt på helgerna.
STANDARD SHIPPING
Danmark | 1-3 arbetsdagar |
Norge | 4-8 arbetsdagar |
Sverige | 2-5 arbetsdagar |
Tyskland | 1-4 arbetsdagar |
England | 2-6 arbetsdagar |
Finland | 2-8 arbetsdagar |
Frankrike | 2-6 arbetsdagar |
Nederländerna | 1-3 arbetsdagar |
Europa | 3-6 arbetsdagar |
USA | 5-12 arbetsdagar |
DHL EXPRESS
Europa | 1-3 arbetsdagar |
Nordamerika | 2-4 arbetsdagar |
Asien | 2-4 arbetsdagar |
Resten av världen | 2-4 arbetsdagar |
Vi strävar efter att packa din beställning samma dag som vi får den, men under vissa perioder upplever vi högt tryck och förseningar kan uppstå.
Vi upplever ofta ett högre tryck under perioden 1 september - 24 december och runt påsk.
Leveransen kan variera från 2-5 arbetsdagar, beroende på destination eller säsong. Var tålmodig och följ uppdateringarna i din spårningslänk för mer information.
Din spårningslänk kommer att skickas via e-post när ditt paket skickats. Observera att ändringar kan ta upp till 24-48 timmar att uppdatera.
OM DU INTE HAR FÅTT DIN LEVERANS EFTER 7 ARBETSDAGAR FÖLJ DESSA STEG:
Är du alltid ute i sista minuten? Inga problem. Om du beställer före kl 15.00 lämnar din order vanligtvis vårt lager samma dag. Dock kan förseningar emellertid uppstå.
Beställningar som görs på fredagar efter kl 15.00 eller under helgen kommer att packas på helgerna, men skickas vanligtvis först nästa vardag.
Fraktpriser varierar beroende på destination och fraktlösning.
Danmark | Från 45,00 SEK |
Norge | Från 50,00 SEK |
Sverige | Från 49,00 SEK |
Tyskland | Från 65,00 SEK |
England | Från 79,00 SEK |
Finland | Från 65,00 SEK |
Frankrike | Från 79,00 SEK |
Nederländerna | Från 55,00 SEK |
Europa | Från 79,00 SEK |
USA | Från 69,00 SEK |
Om du har fått ett paket och saknar en del av din beställning, skriv till oss och inkludera ditt ordernummer och vad som saknas i din leverans. Vi ser till att ersätta din vara direkt, samt informera vårt lager för att undvika liknande incidenter.
Vi ber om ursäkt för förseningar och eventuella besvär.
Om du får ett paket med smälta produkter, skriv till oss och ha följande information redo:
Vi tar upp frågan och kommer att föreslå olika alternativ som kompensation. Vi kan till exempel kreditera dig eller skicka en ny leverans. Vi står naturligtvis för alla kostnader.
Vi skulle vilja kunna leverera lakrits till alla länder i världen. Tyvärr är det bara inte möjligt just nu.
Den typiska orsaken är tullrestriktioner och / eller utmaningar med temperaturer. Våra produkter är väldigt värmekänsliga och det har bevisats att vissa delar av världen är för utmanande att leverera till.
Tack för din förståelse och håll ett öga på möjligheterna för expressleverans i framtiden.
Vi levererar för närvarande till följande länder:
Australia |
Austria |
Belgium |
Bosnia |
And |
Herzegovina |
Bulgaria |
Canada |
Croatia |
Cyprus |
Czech |
Republic |
Denmark |
Estonia |
Finland |
France |
Germany |
Greece |
Hungary |
Iceland |
Ireland |
Italy |
Latvia |
Lithuania |
Luxembourg |
Macedonia |
Malta |
Netherland |
New |
Zealand |
Norway |
Poland |
Portugal |
Romania |
Slovakia |
Slovenia |
South |
Africa |
Spain |
Sweden |
Switzerland |
Turkey |
United |
Arab |
Emirates |
United |
Kingdom |
USA |
Ja, vi erbjuder fri frakt i länder där vi har en leveranspartner. Om det valda landet inte har en lokal partner kan vi skicka din beställning med DHL Express. Detta kommer dock att inkludera en extra kostnad, beroende på land och region.
I Sverige får du fri frakt vid köp över 500 kronor.
Ja. När vi har packat din order skickar vi ett leveransnummer så att du kan följa ditt paket hela vägen.
Ja, det är möjligt att lägga till ett personligt meddelande till din beställning utan extra kostnad. Du lägger till meddelandet genom att klicka i rutan vid steg två i checkouten.
Om din beställning inte uppfyllde förväntningarna och du därmed vill byta eller returnera produkten, vänligen skriv till oss inom 14 dagar efter mottagandet. Vi tar enbart emot returer av oöppnade produkter. Du står själv för fraktkostnaden vid retur, men vi täcker gärna fraktkostnaderna för en ny beställning.
Returadress:
Lakrids by Bülow A/S
Sydholmen 5
2650 Hvidovre
Denmark
ATT: Customer Support
Tyvärr kan vi inte erbjuda gratis returer. Om du vill returnera ett paket eller en produkt, skriv till oss här.
Om din förfrågan handlar om kvalitet, livsmedelssäkerhet eller liknande, skriv till:
Måndag - Torsdag 08:00 - 15:30, Fredag 08:00 - 15:00
Få hjälp snabbt. Väntetid kan förekomma.
Vi svarar inom 2-7 arbetsdagar.
Vi svarar vanligtvis inom några timmar.
Lakrids by Bülow
Sydholmen 5
2650 Hvidovre
Danmark
CVR: 33041586