FRAKT OCH FÖRSENDELSE

Har du frågor om frakt och leverans? Se nedan. Har du ytterligare frågor eller kommentarer vänligen kontakta vår kundtjänst.

LEVERANS

Leverans innan Jul

Sista beställningsdatum för leverans innan jul är:

 

DK 20/12 - 15:00
NO 17/12 - 15:00
SE 18/12 - 15:00
FI 18/12 - 15:00
DE 16/12 - 15:00
NL 18/12 - 15:00
FR 15/12 - 15:00
BE 15/12 - 15:00
UK 16/12 - 15:00
EU 12/12 - 15:00
När kommer mitt paket?

Ditt paket ska anlända inom det antal dagar som anges nedan. Tyvärr kan förseningar uppstå.

Kontrollera din spårningslänk som skickas till dig via e-post. Observera att det kan ta 24-48 timmar att uppdatera spårningen av försändelsen. Var tålmodig med uppdateringar, särskilt på helgerna.

STANDARD SHIPPING

Danmark 1-3 arbetsdagar
Norge 4-8 arbetsdagar
Sverige 2-5 arbetsdagar
Tyskland 1-4 arbetsdagar
England 2-6 arbetsdagar
Finland 2-8 arbetsdagar
Frankrike 2-6 arbetsdagar
Nederländerna 1-3 arbetsdagar
Europa 3-6 arbetsdagar
USA 5-12 arbetsdagar

 

DHL EXPRESS

Europa 1-3 arbetsdagar
Nordamerika 2-4 arbetsdagar
Asien 2-4 arbetsdagar
Resten av världen 2-4 arbetsdagar

 

Min order har inte skickats

Vi strävar efter att packa din order samma dag som vi får den, men vid vissa tidpunkter är det högt tryck och vi kan ha svårt att hinna med.

Särskilt under perioden 1 september till 24 december och runt påsk.

Jag har inte fått mitt paket

Leveransen kan variera från 1-5 arbetsdagar, beroende på destination eller säsong. Var tålmodig och kontrollera din spårningslänk för uppdateringar.

Din spårningslänk kommer att skickas via e-post när ditt paket skickats. Observera att ändringar kan ta upp till 24-48 timmar att uppdatera.

OM DU INTE HAR FÅTT DIN LEVERANS EFTER 7 ARBETSDAGAR FÖLJ DESSA STEG:

  • Kontrollera din beställningsbekräftelse och att vi har rätt adress.
  • Kontakta oss om din adress är felaktig. Vår kundtjänst hjälper dig att kontakta vår leverantör.
  • Om paketet har kommit bort eller om paketet är skadat vid leverans vänligen meddela oss så hjälper vi dig.
Hur sent kan jag beställa?

Är du alltid ute i sista minuten? Inga problem. Om du beställer före kl 15.00 lämnar din order vanligtvis vårt lager samma dag. Dock kan förseningar emellertid uppstå.

Beställningar som görs på fredagar efter kl 15.00 eller under helgen kommer att packas på helgerna, men skickas vanligtvis först nästa vardag.

Vad kostar frakten?

Fraktpriser varierar beroende på destination och fraktlösning.  

Danmark Från 45,00 kr
Norge Från 50,00 kr
Sverige Från 49,00 kr
Tyskland Från 65,00 kr
England Från 79,00 kr
Finland Från 65,00 kr
Frankrike Från 79,00 kr
Nederländerna Från 55,00 kr
Europa Från 79,00 kr
USA Från 69,00 kr

 

 

Det saknas något i mitt paket

Om du har fått ett paket och saknar en del av din beställning, skriv till oss och inkludera ditt ordernummer och vad som saknas i din leverans. Vi ser till att ersätta din vara direkt, samt informera vårt lager för att undvika liknande incidenter.

Vi ber om ursäkt för förseningar och eventuella besvär. Fel inträffar ibland, även om vi arbetar för att undvika det.  

Jag har fått smälta / trasiga produkter

Om du får ett paket med smälta produkter, skriv till oss och ha följande information redo:

  • - Ditt ordernummer. Du hittar detta i din orderbekräftelse i din e-post. Det ser vanligtvis ut så här: LBB000123456
  • - En bild av produkten som är trasig, smält eller på annat sätt oätbar.

Vi tar upp frågan och kommer att föreslå olika alternativ som kompensation. Vi kan till exempel erbjuda dig kredit eller skicka en ny leverans till dig. Alla kostnader täcks av oss.

Kan jag skicka lakrits till ...?

Vi skulle vilja kunna leverera lakrits till alla länder i världen. Tyvärr är det bara inte möjligt just nu.

Den typiska orsaken är tullrestriktioner och / eller utmaningar med temperaturer. Våra produkter är väldigt värmekänsliga och det har bevisats att vissa delar av världen är för utmanande att leverera till.

Tack för din förståelse och håll ett öga på möjligheterna för expressleverans i framtiden.

Erbjuder ni fri frakt?

Ja, vi erbjuder fri frakt i länder där vi har en leveranspartner. Om det valda landet inte har en lokal partner kan vi skicka din beställning med DHL Express. Detta kommer dock att inkludera en extra kostnad, beroende på land och region.

Får jag ett leveransnummer med min beställning?

Ja. När vi har packat din order skickar vi ett leveransnummer så att du kan följa ditt paket hela vägen.

Returer

Kan jag returnera min beställning?

Om din beställning inte var som förväntat, vänligen skriv till oss inom 14 dagar efter mottagandet. Vi kan bara acceptera retur av oöppnade produkter. Fraktkostnaderna täcks av dig, men vi täcker gärna fraktkostnaderna för din nya beställning.

Returadress:

Lakrids by Bülow A/S
Sydholmen 5
2650 Hvidovre
Denmark
ATT: Customer Support

Måste jag betala för att returnera mitt paket?

Tyvärr kan vi inte erbjuda gratis returer. Om du vill returnera ett paket eller en produkt, skriv till oss här.

Det finns kvalitetsfel på mina produkter.

Om din förfrågan handlar om kvalitet, livsmedelssäkerhet eller liknande, skriv till:

[email protected]

TALK TO US

Monday - Thursday 08:00 - 15:30 CET, Friday 08:00 - 15:00 CET

CALL US

To get help fast. Waiting time can occur.

EMAIL US

We'll get back to you within 24-48 hours

MESSAGE US

We typically answer within a few hours

WRITE US

Lakrids by Bülow
Sydholmen 5
2650 Hvidovre
Danmark

Lägger i korgen
{{currentItem.AddedQuantity}} Produkt tillagd i varukorg
{{currentItem.CartObject.ProductName}}
{{currentItem.CartObject.Description}} {{currentItem.CartObject.FormattedTotal}} {{currentItem.CartObject.FormattedTotal}}
Totalbelopp i korg {{basket.FormattedProductsTotal}}
Gå till varukorg Köp mer
Produkt borttagen från varukorg